clik SINI

Tuesday 12 March 2013

∽KAU DAN AKU TIDAK DAPAT DIPISAHKANN∽


Smile always:)

Sesungguhnya dangan senyum..insyaAllah segala kesedihan dan kesakitan yg dirasai pasti terubat..

Kenapa...kenapa...dan kenapa kau mengalir keluar..aku tahu kau keluar disaat hati merasa sedih ..kdang2 gembira...lumrah kehidpan kau hadir dalam diriku..nikmat ALLAH..subhanaallah..


Segala kejadian pasti ada hikmahnya...kau xdapat dipisahkan dengan perempuan..disaat kau keluar kadang2 hati merasa tenang..kesian kan hati kalau kita asyik fikir benda ngative..satu bahagian sakit..seluruh tubuh merasa..

Aku kuat..aku ada mak ayah..yg paling utama aku ada ALLAH...ya setiap kata2 aku percaya...jangan ampakn kepercayaan ni taw...aku yakin apa yg ada...harap sampai ke penghujung nyawa...insyaAllah,..

ya aku mengaku disaat kau keluar jgak...aku benar2 merinduiMu ..


Tulisan adalah salah satu sahabat karibku ..dia selalu teman aku saat aku sediy ,tawa..senang..


i love write( ^)o(^ )

No comments:

Post a Comment

! (^)_(^) ..jangan malu2 komen eh..temakaseh :)