clik SINI

Tuesday 12 March 2013

∽MAAF,SORRY∽


Aku manusia biasa:)


 ∽Aku manusia tidak sempurna dalam hidup ini..dan kadang2 aku lemah..sekuat mana pown seseorang pasti ada kelemahan..

∽Aku juga xterlepas dari melakukan kasalahan..dan perkara paling aku takut samada aku sedar atau tidak andai itu kesalahanku..



↭maaf andai aku membuatmu terluka..
↭maaf andai aku membuatmu kecewa..
↭maaf andai aku membuatmu menangis..
↭Dan maaf aku memang hanya manusia biasa yang tidak terlepas dari melakukan dosa..●︿●



~Satu benda yg membuat aku kuat..bila aku percaya..Allah tidak akan lupa hambanya.. apabila hambanya selalu mengingatinya..dalam keadaan apa sekalipun..

Kita hanya mampu merancang..Segalanya Allah yg tentukan..

i love write( ^)o(^ )

No comments:

Post a Comment

! (^)_(^) ..jangan malu2 komen eh..temakaseh :)