clik SINI

Friday 29 March 2013

∽SEMANGAT SENTIASA BANTU AKU TERUS MEMBANGUN∽


Aku manusia kuat!!!

Suatu ketika..aku pernah hampir jatuh..ya,segala apa yang aku rasa..hanya Tuhan saja yang tahu..biarlah itu yang terakhir perasaan yang pernah aku rasa..diluar fizikal aku mampu lagi tersenyum..walaupun hakikatnya amat perit...tidak ada sapa yang tahu..namun didalam..aku xdapat bayangkan..setiap apa yang berlaku ada sebab musababnya kn...:)


Peneman aku hanya air mata ketika itu...namun aku mampu lagi memberi kata cadangan..kata semangat ..aku terus bersabar dan bersabar..Allah maha Besar..Dia memberi akal fikiran..untuk kita berfikir..aku tetap berpegang prinsip...''BE POSITIVE''..hakikat negatif itu tetap ada xdapat dinafikan..namun kita mesti sentiasa kuat ,automatik negatif dapat dikurangkan..insyaAllah :)


aku mula belajar menerima..aku xmemberi harapan..tetapi aku akan sentiasa berdoa..moga Allah pekenan doaku..segalanya akan terbukti..bila kita dekat dengan Allah..Allah sentiasa egat kita kan..alhamdulilah..akhirnya aku dapat semangat ..sejarah lama mengajar aku banyak pegertian..erti sabar..tabah..xmudah mengalah..dan lagi2..

aku mampu tersenyum..klo itu takdir buat aku,aku akn trima..wlpn spht mana pun,.sggny allah dah aturkn sglany..manusia bleh brubah kn..kdang2 kta xbleh nk hlang hak owg len..msing2 bhak mentkn yg tbek..aku pcya sguhny dsblik suma ni da hkmah..aku akn jdkn ari ni nstrusny yg tbek...amin:)

hehehe:) just suka2~~

i love write (^)_(^)

No comments:

Post a Comment

! (^)_(^) ..jangan malu2 komen eh..temakaseh :)