clik SINI

Monday 1 July 2013

:: seharian bersama ::

hehe Assalamualaikum:) 

tiba2 ada mesej masuk phone*ringtone one man by kim jong kook,eh??*peminiat setia kan..
rupanya sahabat rapat ,sahabat yang plg aku sayang ,dia nak datang rumah..yeay!! mai2 la dialu2kan sangat..sangat bersemangat sekali aku waktu tu..hehe:)*macam cerpen la puloks*

aku bangga dengan dia, alhamdullilah aku diberi salah seorang sahabat seperti dia..ngee~ yang penting semua sahabat aku adalah sahabat baik dan sahabat yang banyak memberi dorongan kearah yang lebih baik, dan apabila dipandang wajahnya membawa mengingati ALLAH,mendengar kata2nya akan menambahkan ilmu ,berkawan dengannya sama2 berjuang ke jalan ALLAH ,insya Allah:).ya semua orang tak sempurna ,tetapi semua ingin dan terus berusaha menjadi lebih sempurna kan..:)

haha, aku dan dia di negara yang berbeda*indon pulak* sekarang dia sambung study nun jauh disana oversea gtuh ,Mesir amik Medik *M.M* dan insyaALLAH bakal doctor ni ,nanti boleh la bodek2 sikit kan2 Nadia Izati hehe:) tahniah dengan usaha dan kejayaan ag taw,:) nanti bawak balik kat aku kawan ipaq orang mesir taw..hihihi 

hehe,sampai juga dia rumah aku bagi plan sikit2 je tapi selamat sampai juga,don't wori senang je peta plan rumah aku:)haha eh?? ha pagi tuh kami sarapan sama2:) hehew dia bawa buah tangan emm tapi lupa lah nama apa kuih apa tuh dalam dia da jagung..tapi sedapp:) pandai masak..haha aku tak buat apa sangat apapon goreng nasi jew..hihi *sory kalau tak sodap*

thank nad:) kasi aku keychain ni..

kalau bagi kami menyembang seminggu tak abih2 lagi,hiperbola sangat x??hehe macam2 dia cerita pengalaman yang tak pernah aku rasa, wah bertuah sangat kan..ya la ,kat sana berbeza sangat2 dengan Malaysia kan..:) lepas makan kami menyembang lagi..em tak puas lagi nak dengar cerita,haha kalau suruh aku cerita alamatnya tunggang tebaik la.,*saya budak tak suka bercerita,hanya budak pendengar cerita yang setia* coishh:)

emm tengahhari,hehe malu aku nak cerita,aku masak sayur jew *mood malu xpandai masak* hehe nasib baik mak aku jadi penyelamat ,dia belikan tomyam:) tak la boring sangat..aku rasa ,aku keja bagi makan ja kan nad?haha pikir2 balik cam lawak la pulak*haha aku gelak sorang2 sambil tulis cerita ni* ha..aku ada ja lesen moto dengan kereta plak tu, tapi masih penakut tak abih2 bukan takot tapi aku tak yakin.ye la tuh eh..kesian nad ,tidak boleh la aku bawak dia ronda2 keliling "bandar" :) tak pa, sekali lagi dia mai ,aku boleh da bawak ronda2..ya ka??errr...xtaw3

apa lagi time tu masing2 masih lagi gila RM??apakah itu?? Running Man lah..haha aku bukak laptop ha ,layan dua2 orang..tapi dan satu episod je lah..nak kuaq tak boleh terperap la dua oang dalam rumah..ngee sori nad:) pendekkan cerita, petang tu aku plak p umah dia,hantar dia balik...hurrmmmm bila lagi nak duduk seharian ?mai lagi taw.nanti kalau aku cuti2 dan ag pon balik ,aku pulak nak g umah ag boleh???heheheh:P



No comments:

Post a Comment

! (^)_(^) ..jangan malu2 komen eh..temakaseh :)