clik SINI

Wednesday 2 July 2014

*Pertemuan tak dijangka*


Assalamualaikum:)

Hehe rasa lama pulak menyepi dari arena dunia blogger ni, paham ja lah kan bila cuti sekolah berkumandang apa lagi holiday lah kita.. cuti mana tu? Alah tak cuti2 malaysia lagi ,cuti balik kampung dulu aka balik nak tengok maktok pergi pahang aka tunggu rumah jap..*haih byak pulak aka kat situ*

Haha puas la jugak kan boleh bebas *seperti dunia ni ana yang punya* haha lagu madu tiga ade hengat? Yalah balik kampung boleh luang masa dengan sepupu sepapat bergaduh bergosip merapu meronda menyemak.. benda paling best!  Hoho awal bulan 7 ni dah nak kena mengadap kuliah dah..whuaaa:'( tak sanggup..huhuhu

Ok back to tajuk..errr memang aku terskema terpaku lalu muka pun sikit lagi nak pucat..huh! *Macam hantu pulak aku jumpak* hakikat tak pernah pun,mintak simpang jauh2..haha sepupu aku lah ajak teman pergi kedai, ok aku pun on je lah sebab alang2 tu lepas tu boleh ajak jelajah ntah sampai kampung pelusuk mana aku pun tak pasti yang pastinya wahhh gile best haha makan angin segar..ok pengalaman dah macam *penqak* pulak..buat2 je..

Ok berbalik cerita dalam kedai..tengah2 tunggu sepupu aku bayar, aku setialah tunggu depan kedai ..tup3!! Errr!! Sebelum tu aku pasan jugak lah macam ada lelaki dok tengok aku..haih abaikan aku seperti biasa buat muka 5suku aka kebluran aku terserlah lah..dua kali aku pandang hamik kau kena sekali ayat..

Cikgu : amboi dia sombong noh..

aku : *Hahaha ok memang terlopong tahap 10suku la aku* cikguuuuuuu ka lah maaf3 cikguuu saya memang tak perasan langsung ingat sapa..

Memang anak murid yang sangat bertuah la aku..huhu maaf cikgu saya tak perasan..mana nya tak perasan cikgu, pakai helmet memang tak perasan la ..aku nak perhati orang dalam2 memang tak lah..tambah mata 4 pulak *eh? Hehe kadang2 je* hehe cikgu pulak yang tegur anak murid *ketuk kepala 9kali* memang ngek aku nih..huhu

Sungguh bukan sengaja, memang serius tak perasan..huhu rasa bersalah sangat time tu malu tu memang tadak tahap da la..nasib aku pakai sopan jugak time tu tidak aku lari tak cukup tanah la..hahah

tetiba rindu time sekolah, ingat lagi hari ahad ja pasti wajib kunjung bilik hujung sekali blok apa ntah tak ingat ..haha apa lagi hantar 'buku disiplin' lah kat situ.. haha benda wajib buat nih..

Aku balik punya semangat cerita kat mak aku jumpak cikgu..tapi aku gitaw cikgu yang tegur dulu..sah2 aku kena beleteq free2 la..hahaha mak aku memang beleteq dia tak leh nak berpisah..hehe

Ok! Cikgu ajak pergi rumah dia makan durian..hehehe katanya banyak ,musim sekarang nih..insyaAllah bila2 saya sampai sana cikgu tak pergi dengan kengkawan pergi dengan husband *erkk! Lekat tulang* hehe ok sudah mengarut..yang tu je nak story..huh! 

Memang tak sangka pulak selama aku pergi kedai tu tak pernah jumpak meh2 aritu ada jodoh pulak..haha

Ok lah babai..:)

No comments:

Post a Comment

! (^)_(^) ..jangan malu2 komen eh..temakaseh :)