clik SINI

Saturday 15 November 2014

* my birthday *


Assalamualaikum semua..

Hehe so sementara masih bercuti bergembira nih, kite tulis sampai muntah la ye. Bila dah start kuliah huhu peluang nak menaip memang tipis sangat la. Haha aku pon takpasti nak curi time mana yang sesuai untuk tulis. Ok lah

Hurmmm aku pon takpandai nak describe macam mana perasaan aku bila dah jadi orang yang bertambah umur ni. Haha alah hai buat terok la plak izzah oi padahal tiap hari umur kita bertambah, tiap detik jam berjalan tiap saat tu la kita semakin meningkat usia. Bak kata lain huhu kita semakin dekat dengan kematian. huhu


Hurmmm sedar tak sedar dah 21 eh umur aku. Rindunya nak jadi kanak2 yang riang berseronok macam dulu tak perlu nak pikir itu ini masalah sekeliling aihh. Mimpi je lah mampu. hati lah hati kuat.kuat sabar.sabar. *huhuhu nanges jap* hakikat ja tidok pon sandiwara cinta je. Eh sandiwara lakonan pon boleh.apa isi lah kali ini aku taip, maybe aku lupa nak refresh dulu sebelum naip nih.

Sangatlah ting tong maybe effect something. Heh shuh malas nak pikir pergi jauh. Suka sangat nak buat hati jiwa lara aku ni merana. Haha merana la sangat tepuk pipi kau izzah,  dah banyak kali aku pesan diri aku. Dont wori Allah selalu ada untuk kita. Kadang orang yang kita sayang *umun ya* pun belom tentu boleh sentiasa ada disisi kita.

** pengorbanan kunci kebahagiaan**

Nak cerita pasal pengorbanan nih banyak tak semestinya dalam satu aspek ja. Menyeluruh huhu perit sakit juga lah diperingkat awal akhir maybe da kebahagiaan kan diakhirnya.

tengok ni aku terharu sangat dengan google ni macam tahu2 je hari lahir aku, makanya dia letakkan wallpaper birthday cake. haha pasan la kau izzah.

Terimakasih, thank you buat semua yang tak jemu nak menaip, mengucap hari lahir kat izzah.  Hehe tq.tq.tq semoga Allah berkati Dan redha hidup kita bersama. *mood kritikal tahap maxima sudah* mana kekuatan mana tenaga mana. Mana.mana yak! Izzah kau boleh be strong and forget benda boleh buat kau lemah jatuh tungging tebalik.hahaha ok. See u soon lah.. anyonggg ~~

No comments:

Post a Comment

! (^)_(^) ..jangan malu2 komen eh..temakaseh :)