clik SINI

Wednesday 12 November 2014

* taniah plus sabar *

Assalamualaikum semua: )

emm pejam celik pejam celik dah pertengahan puasa kan..ya Allah cepat ja masa berlalu,  hehe puasa penuh yee~ ok! Bila puasa pun dah sampai pertengahan bulan so aku pun wajiblah kemas beg kuliah dah memanggil pun..pokoknya dah seminggu bermula pun akibat kelas tak start lagi so haha peluang keemasan harus diguna sebaiknya ok! Apa lagi lajak lah seminggu..hehe takpa 2minggu ja lagi pastu raya pulak then cuti lagi..haha memang i like laa~

emm takda pa pun ni rasa entry last sebelum mula pengajian untuk semester baru, semester 5 , so azam baru do the best yang penting Allah redha :'( insyaAllah ha sebelum tu tak terlambat lagi kot nak ucap tahniah untuk sahabat2 yang berjaya ,hehe yang kurang berjaya pun jangan sedih taw, kita usaha dah yang lain Allah tentukan mungkin rezeki tu bukan milik kita lagi, maybe next time kan? siapa tahu so Doa penting ,doa senjata kita ..

yang berjaya teruskan usaha ,bantu kawan2 selagi mampu nanti nak berjaya sama2 indahnya saat tu..huhu Sebenarnya nak buat entry baru pasal result ni, emm pikir balik rumusan jelah 2 in 1 dalam entry kali ni..hehe masa tak mengizinkan pulak..

Ha apamacam experiment aku? Heh?apa pulak.. haha kan sem lepas aku ambik subjek tamak sangat maw semua aku kebas full jam kedit, perghh ingat otak cap excellent sangat ka..hehe sejarah kot, ok lepas ni dah kena ikut jam kedit sem, sebab haha memang dah tak boleh tambah2 lagi..takpa papon ringan sikit..eh so result camna kan entry sebelum ni aku kecut perut lah sebab aku dah kaut banyak subjek, maw terkandas satu tak tungging result..

Ok pa2 pon alhamdulillah, insyaAllah rezeki kan..tak sanggka jugak subjek killer dapat alhamdulillah lah..seriuss takcaya..!! Sayang ustazz.. haha terima kasih ya Allah..

~Dont be sad, setiap manusia ada ujian tersendiri dan jangan risau setiap ujian yang Allah bagi kat diri seseorang tu dia tahu kita mampu hadapi..smile..huhu Ya Allah kuatkan tabahkan sabarkan hati aku,  sesungguhnya aku tak mampu nak hadapi seorang, aku tak sekuat yang kalian sangka, tapi aku cuba untuk buat diri gembira.. alhamdulillah

Haha bagi aku menangis kawan baik rapat aku oii..hehe dia selalu teman, aku pernah janji kat diri takkan nangis hakikat haha terbalik..sungguh aku tak mampu,  mungkin salah satu part buat aku rasa kuat, kalau aku lemah mudah mengalah yes! Dah lama kot aku give up,tapi aku selalu motivasi diri jadikan setiap yang negatif ke positif insyaAllah, ya Allah emm memang mula agak sakit ingat kita kan ada Allah mohon banyak2 kat Dia insyaAllah apa kita nak tercapai. Amin

Takpa orang tak paham kita, biar kita paham orang dan yang penting kita paham siapa diri kita..satu ja aku tak mudah nak lupa perkara buat aku rasa sedih,  emm ujian kadang2 biar lah orang nak buat apa pon, aku malas nak kisah, Kadang aku buat kuat ja padahai sakit tuuu tak dapat bayang!  Haha  yang penting aku dapat bagi orang gembira!  itu pon dah cukup wat aku senyum! 

Ok lah aku percaya susah dulu sabar dulu,tangguh dulu apa yang bukan milik kita lagi kan, one day sampai satu masa manis tu sampai bila2.. emm bukan tak percaya,bukan tak bagi harapan,ada ja semua tu tapi not perfect sebab aku takut aku kecewa sudahlah perkara lepas buat aku jadi lebih berhati2.. nak suruh aku story boleh ja, memang clear lagi pun bab sedih dalam hidup..haha tapi takyah lah sebab aku takut aku nangis!  Hehe kalau dah ratu air mata memang takdee ubatnyee lahh

Emm moga aku tabah hadapi rencah dunia, macam2 ada rasa,pahit manis masin kelat masam..haha pakage lengkap tuu..nikmat ok boleh rasa semua tu..buat gulai sodap tu..

*Izzah izzati selalu buat terok* hihihi

Tudeaaa izzah hahaha main feeling2 bagai pulak ni ..ok sekali sekala kan. Hehe asyik ceta pasai masak, travel mengarut so now feeling la sikit kan..haha aku sayang semua terutama keluarga ,sahabat aku, sayang semua lah yang pernah aku sayang.... huhuhu

*Hehe entry lama terperap nih ..just for sharing *

No comments:

Post a Comment

! (^)_(^) ..jangan malu2 komen eh..temakaseh :)