clik SINI

Friday 9 May 2014

^^ bibik ?? ^^


assalamualaikum 
blogger2 awesome semua , salam jumaat *eh rasa tak terlambat lagi kot* :)

hehe memang keyboard ni pun nak pengsan penat 24 jam asyik ditekan2 rasanya, macam aku *eh kadang2 sering konfius jugak penggunaan kata ganti nama dalam blog ni ,nak guna apa nama ka kata ganti diri pertama or dua or tiga kah?* last aku buat keputusan ikut sedap hati dan tangan nilah nak letak apa, tak kisah kan? :) 

hehe selagi boleh berblog sampai muntah dan selagi idea berjalan selagi mampu mengadap benda alah ni selagi tu lah luvizzda.blogspot.com ni akan muncul haha ..tapi terfikir jugak ada orangkah yang mahu klik dan membacanya? ==. *syiok2 sendiri pun boleh lah* eh tak kisah asalkan cerita2 ni boleh aku abadikan dan sampai one time boleh aku gelak golek2 sorang2 baca semua benda mengarut yang pernah ditulis kekeke..

semua tulis ni dari hati taw , mana pernah aku tulis secara suara keluar..haha *paham? * sapa2 yang alami situasi macam aku ni paham lah kan..haha rasanya 99.999% *hamik kau terover dah* memang semuanya dari hati ..kan3?? setiap manusia ada cara tersendiri..

hah kan aku memang lemah kalau bab2 muqaddimah dalam blog ni ,memang taksah kalau tak keluar tajuk ,aish *ketuk kepala* 

yeay ! bibik ?? *apasal aku gembira nih? makayah aku ambik bibik kah buat kemas masak bagai kat rumah ? kalau jawapan itu memang tak lah jangan hareep ..hehe bibik tu sekarang tengah seronok bercuti sem kat rumah kitaorang sekarang ,aku lah manusia paling gumbira dengan kehadiran dia,gembira sangat ~~ lalala 
*sambil dengar lagu fatin : dia dia dia *

 pernah dengar ? ok certita pasal lagu nih memang dulu2 time kat indonesia feveret super kami rasanya tak sah kalau lagu nih tak kumandang dalam van tuh..sebab tu lah aku pun termelekat jugak boleh tahan not bad ,buat halwa telinga kan orang kata ..

*alamak macam guruh je, tanda macam kena stop dulu je menulis ni* :( pap! *ok blackout*

...............................................................................................................................................

sambung2 cepat2..aduh aku nih memang kalau cerita satu satu benda kan memang tak pernah yang sampai titik akhir..ampun yak :) sekarang dah masuk seminggu rasanya bibik tu kat rumah , yang syioknya jadual dia amat berhemah dan berdisiplin bukan senang dapat bibik kaya ginih ..

lepas bangun subuh , dia tak terus buat kerja rumah malah dia harus dan wajib melelapkan mata SEKETIKA ja ya..orang kata ambik mood tambah energy ..kikiki tak elok tidor lepas subuh rezeki tak masuk ..so lelap sekejap jeee~~

lepas bangun ha mula tunjuk rajin dia , kemas nuh kemas nih yang pastinya kediamanku kemas dan teratur :) *kalau mak aku baca nih harus kena perli sah2 nih ..why? haha nothing* dalam pukul 9 lebih bibik pun rasa nak tengok dunia luar jugak , nak jugak merantau england ,paris koreaa ha bibik ni sekarang fans korea not 100% lah tapi ranking first jugak lah..*eh sempat ka nak naik flight pastu dalam beberapa jam balik rumah kembali* ok shortkan cerita makcik2 google kan ade so bibik minta tolong driver google hantarkan and travel dari situ je lah bibik mampu..hahaha

tepat 11 pagi dia mula jejak langkah bersemangat bak2 chef2 terkemuka dunia untuk memulakan operasinya di kitchen lah ..tengahari harus perut rasa lapar ! setiap hari jadual masak bibik berbeza tapi simple but delicious yummy! Bibik tak pandai masak sodap2 tapi kata-kata motivate ni selalu jadi pegangan bibik..tak pandai takpa yang penting rajin yak! Kaya bibik *nak termuntah pulak aku taip nih*

sudah2 lah story pasal bibik kat rumah aku nih macam boring tahap maxsima dah ni..huhu yang penting pukul 3 bibik mesti tunggu depan tv layan temptation of wife *gile best* pilipina punya cerita ,heroin hot ok ! marian rivera gracia lagi tuh ..abih je cerita tuh bibik pun mula lelap..yang penting sebelum asar ya kalau selepas asar tak elok nanti bibik mewarisi kegilaan pulak, ya Allah minta simpang jauh2..kakaka~

ha ni lah cerita feveret bibik sekarang !

macam seget sikit entry kali ni ye ,ntah mood apa mai rasuk aku ntah haha yang penting bibik yang selalu aku puji selalu aku suka tuh , nih mai aku kasi tahu , rasanya yang sedang taip entry ni laah..hahaha *boring ...... *



No comments:

Post a Comment

! (^)_(^) ..jangan malu2 komen eh..temakaseh :)