clik SINI

Tuesday 20 May 2014

^^Happy teachers day^^


Haha assalamualaikum..

Eh sekarang dah berapa tarikh masihinya rasa 20 mei 2014 sudah..hari guru bila? Bukan 16 mei 2014 kah?haha ya2 betul lah tu.. tak rasa terlewat sangatkah nk wish ni ..hahaha ish3 memang betuah anak murid macam aku nih..hehe

Sebelum tuh kemarin 19.5.2014 takziah kepada toklang sekeluarga..semoga tabah dan redho atas ujian ini.. semoga ditempatkan dalam kalangan orang2 yang soleh..amin alfatihah

Happy teachers day..
selamat hari guru..


Eh, lupa sudah temanya.. *ketuk kepala* kikiki yang pasti ada kreatif ada inovatif~


Alah aku bukan lupa pun.. haha cuma lambat wish dalam blog ja..sebab laman2 sosial yang lain rasa lagi copat kot *cuba menganak tirikan cik b* ampun ya.. lambat sangatkah nak update..tuannye nya malas tu punca utama sebenarnya..haha cuma aku sekarang kurang mood terhadap untuk membuka laptop *ayat bm jenis apa aku guna nih* ==° makanya blog aku tergendala buat sementara waktu *ni pun aku ambik mood terus menerus dari phone je*

ok dah2 la bebel tu izzah.. aku kat sini nak ucapkan selamat hari guru kepada semua guru2 kat dunia ni..haha hamik kau overall okeyh:) specialnya dituju kepada semua cikgu2 yang pernah ajar izzah..thank you so much..

Tadika limbong kapal..6 tahun
Sek keb kuala lanjut.. darjah 1
sek keb darul hikmah..darjah 2-6
sek men keb agama yan form1-5 
Kolej universiti insaniah..now


Hehe jasa mu selalu dikenang tak lupa juga kepada mak ..mak2 menakan..selamat hari guru je.. selamat hari ibu juga..setiap hari adalah hari ibu dan hari guru...love u till jannah ~

No comments:

Post a Comment

! (^)_(^) ..jangan malu2 komen eh..temakaseh :)